
Fundraising 360° – Darczyńcy indywidualni, firmy i relacje jako “Klucz do Sukcesu”
Weź udział w szkoleniu, które odbędzie się 10 marca 2025 roku w Centrum Pro NGO, ul. Dobry Początek 5 w Krakowie. Szkolenie obejmie część teoretyczną i praktyczną, które zostały przygotowane pod osoby zainteresowane pozyskiwaniem darczyńców oraz sponsorów dla swoich organizacji i projektów.
Opis szkolenia
Skuteczny fundraising to nie tylko pozyskiwanie środków, ale przede wszystkim budowanie trwałych relacji. Podczas szkolenia uczestnicy poznają najlepsze praktyki fundraisingu relacyjnego, ucząc się, jak skutecznie angażować darczyńców indywidualnych, współpracować z biznesem oraz zarządzać relacjami w sposób strategiczny.
Kluczowe zagadnienia:
- Filozofia organizacji fundraisingowych: WIN-WIN. Dlaczego w USA to działa?
- Jak amerykański model fundraisingu relacyjnego może być inspiracją dla NGO w Polsce?
- Podejście długoterminowe i wzajemne korzyści w relacjach z darczyńcami i biznesem.
- Siła i znaczenie relacji w organizacji pozarządowej i nie tylko
- Jak budować autentyczne i trwałe relacje?
- Networking, zaangażowanie, wartości i zaufanie jako kluczowe elementy skutecznego fundraisingu.
- Co powinieneś wiedzieć o ludziach działając w organizacji pozarządowej?
- Analiza Structogram: czerwony-zielony-niebieski – jak rozpoznawać potrzeby i motywacje darczyńców oraz partnerów biznesowych?
- Indywidualne podejście do darczyńców i sponsorów.
- Co powinieneś wiedzieć o sprzedaży działając w organizacji pozarządowej/dobroczynnej?
- Skuteczna komunikacja wartości NGO – jak „sprzedać” misję organizacji?
- Techniki prezentacji i przekonywania darczyńców oraz sponsorów.
- Narzędzia wspierające zarządzanie relacjami – APLIKACJA CRM-NGO
- Jak efektywnie zarządzać bazą darczyńców i partnerów biznesowych?
- Automatyzacja procesów fundraisingowych.
- Współpraca z biznesem od A do Z
- Jak skutecznie planować i budować partnerstwa z firmami?
- Przykłady udanych współprac NGO z biznesem.
- Elementy skutecznej oferty dla firm
- Jak stworzyć atrakcyjną i przekonującą ofertę współpracy?
- Kluczowe składniki oferty, które przyciągną partnerów biznesowych.
- Tworzenie produktu dla biznesu
- Jakie inicjatywy mogą zainteresować firmy?
- Przykłady unikalnych projektów angażujących biznes.
- Znajomość terminów – kiedy warto rozmawiać z firmami?
- Kluczowe momenty w roku sprzyjające rozmowom i negocjacjom.
- Cykl budżetowy firm i jego wpływ na decyzje o współpracy.
Korzyści z udziału:
- Zdobycie praktycznej wiedzy na temat fundraisingu relacyjnego i skutecznych strategii budowania długofalowych relacji.
- Poznanie narzędzi do zarządzania darczyńcami i partnerami biznesowymi.
- Umiejętność dostosowania komunikacji do różnych grup odbiorców.
- Rozwinięcie umiejętności negocjacji i prezentacji wartości organizacji.
- Nawiązanie nowych kontaktów i wymiana doświadczeń z innymi przedstawicielami NGO.
- Umiejętność budowania skutecznych ofert dla firm i tworzenia produktów fundraisingowych dopasowanych do potrzeb biznesu.
- Znajomość odpowiednich terminów do rozmów i negocjacji z firmami, by maksymalizować szanse na pozyskanie wsparcia.
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest przedstawicielom organizacji pozarządowych, w tym osobom odpowiedzialnym za fundraising, współpracę z biznesem oraz budowanie relacji z darczyńcami i partnerami.
Zapraszamy wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności w zakresie pozyskiwania funduszy, budowania relacji i skutecznego zarządzania fundraisingiem!
Prowadzący

Magdalena Dworska i Stanisław Dworski – eksperci fundraisingowi z ponad 25 letnim doświadczeniem w realizacji kampanii fundraisingowych. Autorzy narzędzia dedykowanego NGO, które umożliwia dywersyfikację przychodów, optymalizację działań fundraisingowych oraz zwiększenie efektywności fundraisingowych.
Grzegorz Ludwin – Prezes zarządu Fundacji Pro NGO posiadający 13-letnie doświadczenie w sponsoringu, fundraisingu oraz współpracy z firmami. Posiada bogate doświadczenie we współpracy z firmami oraz szerokie kontakty w biznesie, zapewniając projektom Fundacji sukcesy na płaszczyźnie sponsoringu.
Koszt udziału w spotkaniu: 149 złotych brutto