Społeczna odpowiedzialność biznesu w BASF Polska: inicjatywy oparte na wartościach i know-how firmy Przed firmami stoi teraz wyzwanie – z kim prowadzić działania i w jaki sposób, by były one wartościowe dla poszczególnych interesariuszy i zwyczajnie miały sens. Jak wybrać te najlepsze, by rzeczywiście pomagały? Planowanie działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu warto oprzeć na know-how, kulturze i wartościach firmy. Należy najpierw odpowiedzieć na pytanie, w czym jesteśmy ekspertami i na czym oparte są nasze działania, a potem zdecydować, jak można to wykorzystać w działalności pozabiznesowej. Jedną z kluczowych wartości, które przyświecają naszym działaniom biznesowym i pozabiznesowym, jest otwartość, w tym otwartość na różnorodność, która jest wpisana także w globalną strategię firmy. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem,…
Od czerwca ruszamy z nowym projektem – Pro NGO Club, którego celem jest integracja organizacji pozarządowych na tle międzynarodowym. Członkowie Klubu otrzymają wsparcie merytoryczne, przestrzeń do integracji oraz możliwość nawiązania cennych kontaktów. Dołącz do Klubu i zyskaj dostęp do bazy wiedzy, dedykowanych spotkań oraz możliwość współpracy z ekspertami. Postaw na rozwój.
Już jest dostępny najnowszy Raport Roczny Pro Progressio 2023! Z radością informujemy, że Fundacja pro NGO została w nim doceniona, a wśród Tygrysów Biznesu roku 2023 znalazł się Prezes Zarządu Grzegorz Ludwin, za aktywne działanie i pracę na rzecz rozwoju sektora BSS! Dziękujemy za wyróżnienie oraz gratulujemy wszystkim osobom i organizacjom zaprezentowanym w raporcie! Szczególne podziękowania kierujemy do Organizatora Raportu za docenienie naszej pracy i wkładu w działania na rzecz sektora międzynarodowego w Polsce. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym raportem na: https://arena.proprogressio.pl/
Z radością oddajemy w Państwa ręce publikację pt. „Komunikacja i wizerunek w organizacji pozarządowej„, wypracowaną przez ekspertów grupy roboczej w Centrum Pro NGO. Grono specjalistów spotkało się, aby przeanalizować wyzwania, przed którymi stoją organizacje pozarządowe w zakresie budowania wizerunku i prowadzenia działań komunikacyjnych. Z publikacji dowiecie się, jak skutecznie prowadzić komunikację, zwiększyć zasięgi publikacji oraz budować zaangażowaną społeczność. Publikacja zawiera szereg porad i informacji, które mogą pomóc NGO w realizacji skutecznej strategii komunikacyjnej opartej na zaufaniu i transparentności wobec odbiorców. Z tej publikacji dowiesz się: Zobacz poradnik Publikacja ta powstała dzięki zaangażowaniu ekspertów i ekspertek: Zapraszamy do lektury i życzymy sukcesów w działaniach komunikacyjnych!
Maj w Centrum Pro NGO zapowiada się interesująco! Przygotowaliśmy bogatą ofertę bezpłatnych spotkań i konsultacji dla NGO i biznesu. Nowością jest możliwość umówienia się na konsultacje indywidualnie, nie tylko w formie spotkania stacjonarnego, ale również rozmowy telefonicznej, za pośrednictwem kalendarza dostępnego na stronie możesz zarezerwować termin. Oferta dla organizacji pozarządowych ⚫️ Dzień NGO Chcesz skorzystać z indywidualnych konsultacji? W każdy wtorek realizowane są spotkania dla przedstawicieli NGO i liderów społecznych. Teraz możesz umówić się nie tylko na spotkanie stacjonarne, ale również na rozmowę telefoniczną! Dostępie dni konsultacji to: 7, 21 i 28 maja. Konsultacja trwa 20 minut, a jednego dnia możesz zarezerwować maksymalnie dwa wolne terminy. Umów termin konsultacji tutaj ⚫️ Szkolenia dla NGO Osoby, które chcą dowiedzieć…
Jak przekonać zarząd do realizacji projektów społecznych w organizacji? Dobry pomysł obroni się sam – mówi stare powiedzenie, które zna chyba każdy, kto zetknął się z branżą projektową. Rzeczywistość wygląda jednak inaczej, a każda większa inicjatywa w firmie wymaga akceptacji zarządu. Aby osiągnąć cel i otrzymać zielone światło na realizację własnego pomysłu, warto rozmawiać. I jak przed każdą ważną dyskusją, słowem kluczem jest przygotowanie. Skala i rozmach wydarzenia, a także długość trwania projektu bardzo często przesądzają o tym, czy konieczna jest zgoda osób zarządzających na realizację danej inicjatywy. Inne jest na ogół podejście do jednorazowej i krótkotrwałej akcji niż do kilkumiesięcznego projektu, którego realizacja wymaga zaangażowania wielu wolontariuszy. W tej drugiej sytuacji – zwykle niezbędna jest zgoda zarządu,…