Praktyczny przewodnik po komunikacji i wizerunku dla NGO
Z radością oddajemy w Państwa ręce publikację pt. „Komunikacja i wizerunek w organizacji pozarządowej„, wypracowaną przez ekspertów grupy roboczej w Centrum Pro NGO.
Grono specjalistów spotkało się, aby przeanalizować wyzwania, przed którymi stoją organizacje pozarządowe w zakresie budowania wizerunku i prowadzenia działań komunikacyjnych. Z publikacji dowiecie się, jak skutecznie prowadzić komunikację, zwiększyć zasięgi publikacji oraz budować zaangażowaną społeczność. Publikacja zawiera szereg porad i informacji, które mogą pomóc NGO w realizacji skutecznej strategii komunikacyjnej opartej na zaufaniu i transparentności wobec odbiorców.
Z tej publikacji dowiesz się:
- Jak zaplanować strategię komunikacyjną, uwzględniając cele organizacji oraz potrzeby odbiorców.
- Jakie są najlepsze praktyki w zakresie zarządzania wizerunkiem organizacji pozarządowej, które przyczyniają się do zwiększenia jej rozpoznawalności, wiarygodności i transparentności.
- Jak efektywnie prowadzić działania komunikacyjne, aby angażować społeczność i budować z nią trwałe relacje.
- Jakie są kluczowe rekomendacje od ekspertów, które mogą pomóc w osiągnięciu skutecznej komunikacji i zarządzaniu wizerunkiem.
Publikacja ta powstała dzięki zaangażowaniu ekspertów i ekspertek:
- Zuzanna Raczkowska, Specjalistka ds. marketingu, Kia Wadowscy
- Katarzyna Zając, Specjalista HR/ Instructional designer, BHP-center Sp. z o.o.
- Julia Bobowska, Asystentka Działu Marketingu, Volvo Wadowscy
- Łukasz Wielgosz, Członek Zarządu, Fundacja Avalon
- Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji, Fundacja Avalon
- Marcin Podstawka, Główny specjalista ds. fundraisingu, Fundacja Avalon
- Grzegorz Ludwin, Prezes Zarządu, Fundacja Pro NGO
Zapraszamy do lektury i życzymy sukcesów w działaniach komunikacyjnych!