Praktyczny przewodnik po komunikacji i wizerunku  dla NGO

Z radością oddajemy w Państwa ręce publikację pt. „Komunikacja i wizerunek w organizacji pozarządowej„, wypracowaną przez ekspertów grupy roboczej w Centrum Pro NGO.

Grono specjalistów spotkało się, aby przeanalizować wyzwania, przed którymi stoją organizacje pozarządowe w zakresie budowania wizerunku i prowadzenia działań komunikacyjnych. Z publikacji dowiecie się, jak skutecznie prowadzić komunikację, zwiększyć zasięgi publikacji oraz budować zaangażowaną społeczność.  Publikacja zawiera szereg porad i informacji, które mogą pomóc NGO w realizacji skutecznej strategii komunikacyjnej opartej na zaufaniu i transparentności wobec odbiorców.

Z tej publikacji dowiesz się:

  • Jak zaplanować strategię komunikacyjną, uwzględniając cele organizacji oraz potrzeby odbiorców.
  • Jakie są najlepsze praktyki w zakresie zarządzania wizerunkiem organizacji pozarządowej, które przyczyniają się do zwiększenia jej rozpoznawalności, wiarygodności i transparentności.
  • Jak efektywnie prowadzić działania komunikacyjne, aby angażować społeczność i budować z nią trwałe relacje.
  • Jakie są kluczowe rekomendacje od ekspertów, które mogą pomóc w osiągnięciu skutecznej komunikacji i zarządzaniu wizerunkiem.

Zobacz poradnik

Publikacja ta powstała dzięki zaangażowaniu ekspertów i ekspertek:

  • Zuzanna Raczkowska, Specjalistka ds. marketingu, Kia Wadowscy
  • Katarzyna Zając, Specjalista HR/ Instructional designer, BHP-center Sp. z o.o.
  • Julia Bobowska, Asystentka Działu Marketingu, Volvo Wadowscy
  • Łukasz Wielgosz, Członek Zarządu, Fundacja Avalon
  • Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji, Fundacja Avalon
  • Marcin Podstawka, Główny specjalista ds. fundraisingu, Fundacja Avalon
  • Grzegorz Ludwin, Prezes Zarządu, Fundacja Pro NGO

Zapraszamy do lektury i życzymy sukcesów w działaniach komunikacyjnych!