Poznaj efekty pracy grupy roboczej
Cieszymy się, że możemy oddać w wasze ręce publikację pt. „ZAŁOŻENIA ANGAŻUJĄCYCH PROJEKTÓW WOLONTARIATU PRACOWNICZEGO„, wypracowaną przez ekspertów grupy roboczej w Centrum Pro NGO.
Grono ekspertów i ekspertek z obszaru CSR, employer brandingu i wolontariatu pracowniczego spotkało się, aby przeanalizować zagadnienie, które stanowi wyzwanie dla organizacji pozarządowych. Jak stworzyć angażujący projekt wolontariatu pracowniczego? Tego dowiecie się z wypracowanej podczas spotkania rekomendacji.
Publikacja zawiera szeregu porad i informacji, które mogą pomóc NGO w realizacji projektów wolontariatu pracowniczego, będących atrakcyjnymi propozycjami współpracy dla partnerów biznesowych.
Z tej publikacji dowiesz się:
- Jak zaplanować realizację projektu i od czego zacząć, uwzględniając cele niekomercyjne, społecznie lub gospodarczo użyteczne oraz spodziewane efekty.
- Jak wyeksponować korzyści z realizacji projektu potencjalnemu partnerowi biznesowemu, włączając w to korzyści społeczne, ekonomiczne, wizerunkowe, oraz dla pracowników.
- Jak określić ryzyka związane z projektem i jak zminimalizować prawdopodobieństwo ich wystąpienia, obejmując zarówno ryzyka dla biznesu, jak i dla organizacji pozarządowej.
- Jak wygląda proces decyzyjny w firmie i jakie mogą być przyczyny decyzji odmownej.
- Jak przygotować się do rozmowy z potencjalnym partnerem biznesowym.
- Jakie są kluczowe rekomendacje od ekspertów, które mogą zwiększyć szansę Twojej organizacji na podjęcie współpracy z firmą.
W pracę nad publikacją zaangażowali się:
- Anna Łuczak, Dyrektor Biura Zarządu, Członek Zarządu, ABM S.A
- Bartosz Furtak, niezależny ekspert, autor w Furtak.Blog
- Justyna Adach, Head of Community & Culture, Codete
- Grzegorz Ludwin, Prezes zarządu, Fundacja Pro NGO
Wierzymy, że zgromadzona w publikacji wiedza ekspercka będzie inspiracją dla wielu wspaniałych projektów i początkiem owocnych współprac między organizacjami pozarządowymi a sektorem biznesowym.