Cieszymy się, że możemy oddać w wasze ręce publikację pt. „ZAŁOŻENIA ANGAŻUJĄCYCH PROJEKTÓW WOLONTARIATU PRACOWNICZEGO„, wypracowaną przez ekspertów grupy roboczej w Centrum Pro NGO.

Grono ekspertów i ekspertek z obszaru CSR, employer brandingu i wolontariatu pracowniczego spotkało się, aby przeanalizować zagadnienie, które stanowi wyzwanie dla organizacji pozarządowych. Jak stworzyć angażujący projekt wolontariatu pracowniczego? Tego dowiecie się z wypracowanej podczas spotkania rekomendacji.

Publikacja zawiera szeregu porad i informacji, które mogą pomóc NGO w realizacji projektów wolontariatu pracowniczego, będących atrakcyjnymi propozycjami współpracy dla partnerów biznesowych.

Z tej publikacji dowiesz się:

  • Jak zaplanować realizację projektu i od czego zacząć, uwzględniając cele niekomercyjne, społecznie lub gospodarczo użyteczne  oraz spodziewane efekty.
  • Jak wyeksponować korzyści z realizacji projektu potencjalnemu partnerowi biznesowemu, włączając w to korzyści społeczne, ekonomiczne, wizerunkowe, oraz dla pracowników.
  • Jak określić ryzyka związane z projektem i jak zminimalizować prawdopodobieństwo ich wystąpienia, obejmując zarówno ryzyka dla biznesu, jak i dla organizacji pozarządowej.
  • Jak wygląda proces decyzyjny w firmie i jakie mogą być przyczyny decyzji odmownej.
  • Jak przygotować się do rozmowy z potencjalnym partnerem biznesowym.
  • Jakie są kluczowe rekomendacje od ekspertów, które mogą zwiększyć szansę Twojej organizacji na podjęcie współpracy z firmą.

W pracę nad publikacją zaangażowali się:

  • Anna Łuczak, Dyrektor Biura Zarządu, Członek Zarządu, ABM S.A
  • Bartosz Furtak, niezależny ekspert, autor w Furtak.Blog
  • Justyna Adach, Head of Community & Culture, Codete
  • Grzegorz Ludwin, Prezes zarządu, Fundacja Pro NGO

Wierzymy, że zgromadzona w publikacji wiedza ekspercka będzie inspiracją dla wielu wspaniałych projektów i początkiem owocnych współprac między organizacjami pozarządowymi a sektorem biznesowym.